Selecteer een pagina

VU Medisch centrum: “Bereikbaarheid vergroot”

VUmc heeft na de implementatie van TeleQ een onderzoek uitgevoerd onder patiënten, verwijzers en behandelaars. Naast een betere bereikbaarheid werd ook de cliëntvriendelijkheid en werkbaarheid gewaardeerd.
Naar de cases

Onze tevreden klanten.

De volgende zorgorganisaties hebben TeleQ al succesvol geïmplementeerd:

Cases.

Bekijk of lees hier de ervaringen van andere (zorg-) organisaties.

Huisartsen

Huisartsenpraktijk Prelude uit Alphen aan den Rijn bedient met 5 artsen 17.000 cliënten. De telefonische bereikbaarheid is na invoering van TeleQ sterk vergroot.

Tandartsen

Lees hier de evaluatie naar aanleiding van de invoering van TeleQ bij Tandartspraktijk Binnenweg in Maarssen.

Ziekenhuizen

Binnen het VU medisch centrum werd TeleQ genomineerd voor de “Teamprijs 2018”.

TeleQ.

TeleQ zorgt ook tijdens piekmomenten dat de telefoon meteen wordt beantwoord.